معرفی انیمیشن | من خوب، من بد
  • کد مطالب: ۱۷۴۲۷۸
  • /
  • ۱۴ مرداد‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۶

معرفی انیمیشن | من خوب، من بد

«من و نیکا» سریال‌انیمیشنی کمدی برای کودکان درباره‌ی خواهر و برادری به نام‌های احمد و زهراست که در کنار پدر و مادر خود در خانه‌ی زیبایشان زندگی می‌کنند.

عاطفه جوینی - «من و نیکا» سریال‌انیمیشنی کمدی برای کودکان درباره‌ی خواهر و برادری به نام‌های احمد و زهراست که در کنار پدر و مادر خود در خانه‌ی زیبایشان زندگی می‌کنند.

دو موجود به نام نیک (همراه احمد) و نیکا (همراه زهرا) هم در کنار آن‌ها زندگی می‌کنند و با مسائلی جدید روبه‌رو می‌شوند.

احمد و زهرا همیشه کارهای خوب انجام می‌دهند و نیک و نیکا سعی می‌کنند در کارها به این خواهر و برادر کمک کنند اما از آنجایی‌ که آن‌ها کمی بازیگوش هستند و همه‌چیز برایشان جدید است، باعث خرابکاری می‌شوند.

این در حالی است که با کمک احمد و زهرا، همه‌ی مسائل به شکل خوبی حل‌ و فصل می‌شود.
این انیمیشن نشان می‌دهد بچه‌ها در هر سنی چه‌طور با اتفاقات تازه روبه‌رو می‌شوند و ممکن است اشتباه‌های بسیاری از آن‌ها سر بزند اما تنبیه و سرزنش جلو اشتباهات آن‌ها را نمی‌گیرد.

نیک و نیکا در کنار احمد و زهرا شخصیت‌هایی هستند که به جای آن‌ها شیطنت و خرابکاری می‌کنند اما در عین حال بسیار مهربان و دوست‌داشتنی‌اند.

بچه‌ها با تماشای این سریال متوجه می‌شوند اگر مرتکب اشتباه شوند و درباره‌ی مسائل بازیگوشی کنند، بچه‌های بدی نیستند. آن‌ها هم یک نیک و نیکا همراه خود دارند که با کمک آن‌ها می‌توانند اتفاقات را درست تجربه کنند و درباره‌ی مسائل آگاه شوند.

 

نام:
من و نیکا

کارگردان:
مسعود فیض‌پور

تولیدکننده:
استودیوی ایما

پخش:
شبکه پویا

سال تولید:
۱۴۰۰

کشور:
ایران

نوع:
سریال کوتاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.